“Dari bunyi ke balkoni”: beribu-ribu orang untuk malam yang mempesonakan di Salon de Provence

Jumaat lalu, bandar Salun Provence menutup perayaan musim panasnya dengan janji temu yang dilahirkan 8 tahun yang lalu tetapi tidak dapat dicadangkan selama 2 tahun berturut-turut, kerana wabak covid-19. “Dari bunyi ke balkoni” oleh itu kembali dengan malam yang menyatukan dan benar-benar tidak dapat diterima.

Bagi mereka yang tidak tahu konsep petang, ia adalah mudah dan berkesan: DJ melakukan di balkoni Dewan Bandar Salon-de-Provence untuk setmixes yang ditawarkan kepada penduduk yang berjalan-jalan di hadapan dewan bandar.
Selepas Feder, Lost Frequencies dan Kungs semasa edisi terakhir, 2022 menyambut longsoran artis yang popular di kalangan orang ramai!
“Selama hampir 3 hari, pasukan teknikal bekerja malam dan siang untuk menawarkan yang terbaik dari organisasi yang sempurna: dari skrin gergasi untuk bunyi dan keselamatan premis” inilah penganjur acara itu, juga presiden persatuan “Du Son au Balcon”, memberitahu kami.

Tarian penonton, savors dan pesta-pesta dalam irama memabukkan

Ia adalah melalui pemanasan yang berkesan (memahami: pemanasan) menandatangani Alex Deeper, yang berasal dari Salon, bahawa orang ramai merendam dirinya dalam suasana hipnosis dan menari. Bunyi yang baik, hits mengikuti satu sama lain. Artis, juga pengeluar, mengaku dalam menyediakan tajuk yang cerah untuk bulan September, hanya untuk memanjangkan musim panas sedikit.
Minit berlalu dan petang terus dengan Trinix. Duo muzik elektro ini, di kepala Campuran “Sweet dreams” dan “Rodeo” menyalakan dancefloor yang menakjubkan ini.
Kawasan depan Dewan Bandaran berwarna hitam dengan orang. Jalan-jalan di sekitarnya habis terjual.

Suasana menyokong, ramah dan hormat… kesemua mereka datang untuk hanya satu perkara: parti!
Tanpa sebarang downtime, kolektif” Bon entendeur ” mengambil alih turntables. Dari bahagian atas balkoni Salonne, Arnaud dan Pierre akan menghipnotis dengan hits abadi yang dicampur semula dengan rasa halus mereka untuk muzik.

Cuaca memang sangat baik untuk mendengar”pendengar yang baik”.
Penonton menari, menikmati dan bersenang-senang dalam irama yang mengasyikkan.
Ia adalah suasana yang lebih bandar yang ditetapkan dalam dengan kedatangan Dj Bens. Orang ramai mendapat elektrik mendengar campuran ini mencampurkan elektro dan rap.
Ia adalah 23: 45. Vladimir Nightmare hadir untuk menutup, selama hampir 1 jam, malam gila ini. .Dj, komposer, pengeluar “fenomena” tidak disedari. Tidak mustahil untuk melarikan diri dari alam semesta muzik elektro, hitnya” Aulos “dengan lagu seruling serta penampilan” tengkorak ” nya.
Ia adalah sekitar pukul 1 pagi bahawa pertunjukan berakhir dengan sorakan penonton yang ditawan gembira kerana dapat berkongsi malam yang benar-benar berjaya.

“Kami mahukan sebuah bandar yang tinggal bersama dan malam ini, salun yang tinggal bersama”

Nicolas Isnard, Datuk Bandar Salon-de-Provence menyatakannya “tempoh masa lalu telah menunjukkan kepada kita, kehidupan adalah berharga, kehidupan jarang dan pendek. Mari kita memanfaatkannya dan berkumpul di sekeliling apa yang menyatukan kita, senyuman, ketawa, kegembiraan, iri hati! Inilah tujuan parti-parti ini: untuk berkumpul, bersekutu, hidup bersama! Itulah kata kunci di Salon-de-Provence. Kami mahu sebuah bandar yang tinggal bersama-sama dan malam ini, ia Salon yang tinggal bersama-sama dan ia adalah seorang Datuk Bandar gembira bercakap dengan anda. ยป.

Selepas musim panas yang melimpah dengan pelbagai perayaan dan pelbagai (sentiasa berkualiti tinggi) membawa bersama Patrick Bruel, J HDR Hdmy Frerot, permata balet klasik, Patrick Bosso, Christophe Ma Video, Festival Filem bersejarah atau bola pemadam kebakaran, Bandar Salon-de-Provence telah merancang permulaan yang sibuk untuk tahun baru. Bulan September akan menawarkan “The Big Sale”, “The forum Persatuan”, “Freestyle scooter”, “the Fran Racoois Blanc race”, “jalankan bandar anda”, “Hari Warisan Eropah”, dan juga, “Rev’otheque” “hari Gentleman”, acara yang dicadangkan, untuk sebahagian besar, secara percuma!